söndag 4 mars 2012

Sju år går fort!

Igår lördag den 3/3 fyllde vår stora fina tjej 7 år! Det är inte klokt vad tiden går fort!

I helgen har vi haft besök av min bror med familj så barnen har fått leka med sina kusiner hela helgen! Kalas hade vi i lördags och idag söndag har vi varit ut till Romme Alpin och åkt slalom tillsammans innan kusinerna drog vidare hem till Göteborg igen! Det blev skidåkning i strålande sol och korvgrillning, helt underbar dag! I torsdags var vi också iväg och åkte lite slalom jag och S med barnen, det var första gången då för dom men de var superduktiga och lärde sig fort. I slutet åkte de själva i backen och Thilde åkte till och med liften själv!

IMG_20120301_140345IMG_20120301_140442

 

IMG_6226IMG_6222

3 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Åh, ni verkar haft en riktigt härlig helg! Vad roligt med slalom och att de gillade det. Jag är lite i valet och kvalet om jag ska lära de små, det är nämnligen bara jag som åker, Petri åker inte överhuvudtaget.
Ha det! kram Jennifer

Malin sa...

Klart du ska, det är ju så mysigt! Det får bli en Ebba - mamma grej ;) Kram

Malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.