söndag 25 mars 2012

Aj aj aj

Ont överallt i princip! Igår var jag iväg på en kettlebell workshop vilken innebar teknikträning med kettlebell + lite annan träning och tips på träningsupplägg i, håll i er nu, 4 timmar!! Inte så konstigt att man har skaplig träningsvärk idag, och värre lär den väl vara imorgon! Det var en väldigt bra workshop i allafall, bra teknikträning så nu törs jag köra på här hemma och bra tips på upplägg av träningspass.

kettlebells

Här om dagen var det kampanj på Odd Molly på Campadre. Campadre är en sajt (för er som inte vet) där märkesgrejer/kläder säljs ut till kraftigt reducerade priser. Superbra, men jag har aldrig handlat något där förut. Men nu slog jag till! Beställde en klänning som jag hoppas kunna ha på dopet vi ska ha i slutet på april, hoppas att den passar – annars får jag köra järnet med mina kettlebells Blinkar

200_terrie-dress-blue_1_1332138289

4 kommentarer:

Pia sa...

haha, som om du inte skulle komma i den där. du är ju så smärt o snygg :-)

Malin sa...

Du är snäll du Pia! =)

mitt liv som jag sa...

Kul att det var en lyckad workshop, jag funderar på att gå om hon kör några fler tillfällen. Kanonfin klänning, men du jag håller med Pia :). Kram Kram

Malin sa...

Ja jag tycker att det är svårt att komma hemifrån för att träna så hemmaträning funkar bäst för mig! Och då är ju kettlebells ett superbra redskap! Så gå nästa gång, träning för både flås och styrka!