fredag 10 februari 2012

Smarta lösningar

Går runt här hemma och funderar på hur vi ska fixa till i lekrummet när det ska förvandlas till Thildes rum. Hon ska ha en loftsäng så hon kan ha skrivbordet under för rummet är så litet. Jag tänkte först att vi skulle försöka hitta någon begagnad att köpa men idag hittade jag en site där man marknadsförde sina egengjorda loftsängar och det fanns ganska smarta idéer där som man ju kan sno! Så S får nog sin vilja igenom att snickra ihop en helt enkelt!

Vad tror ni om denna till exempel? Gillar lösningen med att ha förvaring i trappan och spotlights i sängbottnen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt med projektet! Smarta lösningar, dock mysiga, kommer vi också satsa på i nästa hus som säkert blir ett renoveringsprojekt ;-). Skulle vilja ha ett personligt hus nu istället för nytt som vi kan få kreera lite med. Men just nu vet bara gudarna vart vi kommer hamna :-))
Kram Jenny

mitt liv som jag sa...

Det såg jättesnyggt ut tycker jag! Ni är ju så himla duktiga som orkar hålla på, helt otroligt! Kram Jennifer