måndag 30 januari 2012

Träning

Den här mammaledigheten bestämde jag mig för att lägga fokus på mig själv (och liten förstås!), dvs all städning, tvätt, piffande och puffande läggs som prioritet LÅG! Jag fokuserar på att komma i form, för det är nu eller aldrig känns det som. Jag vet ju hur det blir sen när man börjar jobba, träningen blir inte av och det är mycket lunchande ute och mitt jobb innebär dessutom ofta mycket övertid.

Träningen får jag bäst till hemma har jag kommit fram till! Vi har löpband i källaren, träningscykel och jag har införskaffat TRX och kettlebells för styrketräning.

Jag har haft några veckor off nu men nu jäklar är det ON!

Idag körde jag detta passet på löparbandet + 50 st swings med KB. (Mitt band maxar på 10% i lutning så jag justerade hastigheterna något)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig du är! Själv springer jag häcken av mig på jobbet, det är den träningen jag hinner med;-)
Kram Nina

Anonym sa...

Härligt Malin! Hoppas att inspirationen infinner sig för mig snart också. Ska bara rida ut den här vattkoppsstormen först. Kanske kan det bli någon powerwalk under våren........Jenny H

mitt liv som jag sa...

Wow, vilket pass, kanonbra jobbat! Kram Jennifer