torsdag 12 januari 2012

Nystart!

Det är nästan ett helt år sedan jag gjorde ett inlägg här sist!
Tanken var ju att jag skulle skriva löpande under min graviditet men motivationen försvann, så är det ibland men nu tar jag nya tag!
2011 var förändringarnas år för mig! Jag sa upp mig från min arbetsgivare och började nytt jobb, eller ja det är samma yrke men annan arbetsgivare. Jag hann inte riktigt komma in i det nya innan jag gick hem på mammaledighet men jag hoppas och tror att det kommer att bli bra, det verkar vara ett härligt gäng av kollegor i alla fall!
Årets höjdpunkt har naturligtvis varit vår dotter Nellies ankomst! Vår tredje dotter föddes den 31 juli mitt under högsommarvärmen och som hon var efterlängtad! Nu har hon hunnit bli 5,5 månad och är en riktigt glad och gosig liten tjej!
IMG_6019
Jag ska försöka under detta nya år att sparka igång denna blogg igen och jag tänkte skriva om vår vardag förstås men även göra lite inlägg om mat (recept) och inredning som är två saker som ligger mig varmt om hjärtat.
Kram så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt Malin!! Kommer läsa flitigt!! Kram Nina