måndag 25 maj 2009

Fantastiskt härlig dag!


Idag har det varit sommarvärme, härligt! Jag har tagit en sådandär dag då man låter bli att ha en massa måsten som man jämt har annars! Efter att jag lämnat Thilde på dagis gick jag och Lovisa på en långpromenad utmed älven.
Jag behöver lite träning och den verkar vara svår att få till så jag tänkte att en rask promenad är bättre än inget! Vi gjorde dock ett stopp och matade änderna, Lovisa tyckte det var jättekul att kasta bröd till alla fåglar!
Mitt under promenaden ringer Martina och undrar om vi ska träffas för att fika lite som vi mammalediga gör lite då och då =)! Så efter promenaden åkte jag och en sovande Lovisa till Martina för att fika lite, mysigt!!
Efter hämtning på dagis har vi varit ute i solen hela dagen och haft det skönt!


Imorgon blir det långpromenad igen och sen måste jag försöka rensa lite i trädgården när Lovisa sover!

Inga kommentarer: