söndag 1 april 2012

Ordning och reda

Tömning av en garderob i hallen som ska vändas in i ett annat rum väckte rensningsdjävulen i mig, djävul för att när jag får för mig att rensa då vill jag gärna slänga ALLT så jag får försöka hejda mig lite!

Så nu håller jag på med klädkammaren bredvid köket, rensar ut vinterkläder som bärs ner i källaren, rensar ut kläder som ska till återvinning och sådant som ska slängas… Sen ska jag se till att få upp de sista hyllorna där inne så att det blir klart någon gång!

I alla fall så har jag fixat så att vi alla fem får var sin låda där inne, tidigare har Thilde och Lovisa haft det men inte vi andra. Jag köpte tidigare namnskyltar på Ica för en billig peng (typ 10 kr) som tjejerna skulle ha på sina cyklar men nu satte jag dem på lådorna istället!

IMG_6293

1 kommentar:

mitt liv som jag sa...

Åh så duktig du varit! Jag skulle behöva göra det här hemma också. Kram Jennifer