tisdag 22 september 2009

Uppdatering

Jag är lite dålig på att uppdatera min blogg just nu vilket mest beror på mycket jobb och liten ork över till annat. Jag har tyvärr inte så mycket roligt att berätta det är mest tråkigheter runt omkring mig nu tycker jag. Gamla som mår dåligt och som tyvärr bor så långt bort ifrån mig att jag har svårt att göra en insats. Det är nackdelen med att ha släkten på annat håll tyvärr.
Jag har högsäsong på jobbet just nu och i kombination med en liten dotter som sover dåligt har varken jag eller min sambo så mycket energi över till alla projekt här hemma som antingen behöver slutföras eller påbörjas.

Bara för att späda på tråkigheterna lite så fick jag igår veta att min hund Chabos mamma Fia gick bort i söndags! Otroligt tråkigt för det var verkligen en fantastisk hund på många sätt och vis, men hon har fått leva ett friskt och lyckligt liv och har fått apportera en MÄNGD änder och fasaner på jakter varje höst de senaste 10 åren vilket var det bästa hon visste! 12,5 år blev hon och det är en ganska aktningsvärd ålder för en jaktlabrador.
Fia, akvarell av Leif Liljeblad

1 kommentar:

Kricken sa...

Hej vännen!
Tänk att livet aldrig bara får flyta på, det ska alltid vara nåt som skiter sig. Hoppas du mår bra i alla fall och kämpar på.
Syns snart hoppas jag.
Puss Krick